Philips Cineos SHD9100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Cineos SHD9100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

strictlye 10-12-2010
Geschreven voor: Philips Cineos SHD9100

Ik heb dit product nu meer dan een jaar. Ik was erg tevreden over dit product vanwege design, geluid en bereik. Nu begint de koptelefoon me te irriteren, aangezien hij niet goed meer oplaadt en continu leeg is. Als je hem op de houder plaatst geeft die telkens aan dat deze er niet goed ophangt om op te laden..... Hiervoor had ik een Sony draadloze koptelefoon uit het jaar 2000 die een 10x betere levensduur had dan deze koptelefoon.

hastalavista 02-11-2008

prima headphone :

mooi design , zit goed , prima sound heb totaal geen ruis en ook een pluspunt is het oplaad station .
wil je een mooie en goede headphone twijfel dan niet en schaf de SHD9100 aan .

Nimbus1971 28-08-2008
Geschreven voor: Philips Cineos SHD9100

Terugkomend op mijn vorige bericht. Ik heb het apparaat inmiddels 2 weken in bezit. Ook ik ontwaar nu een lichte zoem/brom die met name waarneembaar is tussen de verschillende nummers door en bij klassieke muziek. Het is voor mij niet dusdanig storend om hem terug te sturen, maar kan me voorstellen dat echte audiofielen zich hieraan kunnen ergeren. Ik weet echter niet zeker of ik het apparaat zou hebben aangeschaft als ik dit eerder had geweten. Voor een draadloze hoofdtelefoon voor dit bedrag zou dit namelijk nooit mogen voorkomen. Deze klacht heb ik inmiddels ook op diverse Duitse websites gelezen.

------------------1e review, dd.20-8-2008---------------
Apparaat eergisteren aangeschaft. Mooi design, er had wat mij betreft nog meer gebruik worden gemaakt van hoogwaardige materialen zoals metaal ipv plastic in de oplader. Voldoet verder goed/prima aan mijn verwachtingen. Gelukkig heb ook ik geen last van een irritante brom ondanks vele (rand)apparatuur en wifi in de buurt. Heb de hoofdtelefoon aangesloten op mijn Ipod. Geluidskwaliteit is goed echter blijft achter bij hoofdtelefoons met snoer. Niettemin zeer tevreden.

WD1946 04-08-2008
Geschreven voor: Philips Cineos SHD9100

De SHD9100 voldoet volledig aan m,n verwachtingen na het te zijn opgeladen aangesloten aan m'n Tuner,
wat een dynamic , abseluut geen brom,of andere storende geluiden waartenemen,de gebruiks tijd ten aanzien van de oplaadbare batterijen liggen ook binnen de waarde van 6uur ,daarna zal hij weer moeten opgeladen worden,deze oplaadtijd is ongeveer 5uur,al naar gelang het apparaat is gebruikt.het is ook een sieraad om te zien , het is tevens zeer mooi afgewerkt met hoogglans,mooi materiaal.
Kortom een klasse apparaat.

Jan32 12-07-2008
Geschreven voor: Philips Cineos SHD9100

De specificaties waren veelbelovend en het design mag er wezen. Hij zit redelijk en is zeker niet zwaar. Hij heeft een hoge mate van gebruiksgemak, je hangt hem op en hij wordt opgeladen. Tevens schakel hij automatisch aan en uit.
Maar helaas, die brom. Ik heb er nu twee hier gehad en beide beginnen doordringend te brommen zodra het basisstation begint te zenden.
Ook zonder geluidsbron en uitschakeling van alle wifi en dect bronnen blijft het aanwezig, een structureel probleem dus.